marți, 6 mai 2014

Un vis

implinit!
Voi avea in curtea mea clematite.
Pentru ca mai am cateva clematite, dar nu in curtea mea si, desi ani de zile am sperat ca acea curte va fi si a mea, s-a dovedit a nu fi asa... Dar sa lasam problemele si sa trecem la bucurii.
Mi-am cumparat saptamana asta 5 clematite. Sunt o buna parte din ce-mi doream foarte tare
In ordinea achizitiilor:
1. Multi Blue -a fost prima clematita care mi-a inflorit si, fireste, a devenit prima dragoste in ale clematitelor :) Asa arata anul urmator dupa plantare
2. Piilu - iarasi, o iubesc teribil, mai ales ca prima, pe care am avut-o, face flori si simple si batute in acelasi timp, cu toate ca primul val de flori ar trebui sa fie batute si urmatrul ar trebui sa aiba flori simple.
3. The President - asa cum ii cere numele, este o clematita impunatoare. Imi plac teribil florile ei mari si imi mai place cum creste: mare si stufoasa.
4. Hagley Hybrid - m-a cucerit culoarea florilor ei.
5. Miss Bateman - ei... cu Miss Bateman este ceva gen "daca tu nu ma vrei, eu te vreau". De doua ori am cumparat-o pana acum si de doua ori nu m-a vrut. De fapt e si singura clematita pusa de mine in pamant pana acum si care e trecuta la esecuri... Pentru ca mi-am dorit-o foarte tare si pentru ca atunci cand am gasit-o nu aveam de unde alege, fiind ultima, am luat-o asa, mai mult moarta decat vie, sperand ca radacinile vor fi puternice si va da... Nu a fost sa fie... Si acum tot ultima (sau poate singura) am luat-o. Insa e ceva de capul ei si are si o floricica :)




Si daca tot am deschis geamurile la balcon sa pozez floricica, am pozat si rasadurile de craite, alta dragoste a mea in materie de flori



Toate acestea, si inca muuulte altele trebuie puse in pamant week-end-ul acesta (si cand zic "trebuie", inteleg "trebuie")

Si acestea fiind zise, m-am linistit ca macar cinci (din cele noua clematite pe care mi le doresc in gradina) le am. Acum nu mai trebuie decat ca ele sa fie ascultatoare si sa sa faca mari.


2 comentarii: