duminică, 15 iunie 2014

Citesc

... multe bloguri cu si despre gradini. De fapt, fara ele, nu cred ca reuseam atatea in noua mea aventura cu gradina. De o saptamana si un pic toata lumea vorbea despre vara. Si eu nu vazusem niciodata vara mea... in curtea mea... Asa ca vineri seara, tarziu, ca de obicei, am plecat sa ne vedem si noi vara.
Am ajuns, fireste, in jurul miezului noptii. Dar inainte sa intram in ziua de sambata, asa ca am putut sa-l sarbatorim pe Rocky la implinirea celor trei luni de viata
Trei luni de viata si 14 kg :))
A primit cadouri si ceva bun-bun pentru el. Dar cel mai mult s-a bucurat ca ne-a vazut. Atat de mult incat... ei, da.... Dar macar era pe un hol betonat :))

Apoi mi-am luat lanterna si m-am dus sa vad plantele.
Si m-am culcat linistita :)

A doua zi, dis-de-dimineata mi-am vazut vara. Vara mea in curtea mea!











E mai mult decat am putut vreodata visa...


Cand vin de acolo am atatea impresii incat imi trebuie un pic de timp sa se decanteze, sa pot sa le ordonez.
O sa scriu, zilele urmatoare, in amanunt cum era gradina acum. Ca sa imi aduc aminte anii viitori, sa pot sa compar, sa vad ce-a fost bine si ce nu... poate sa si rad...
Dar sunt tare mandra de tot ce e acolo si iubesc fiecare plantuta in parte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu