sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Am fugit

... astazi pana la tara.
Nici in cele mai frumoase vise nu ne puteam inchipui asa o zi minunata. Dupa gerurile nebune de pana ieri, astazi inaimurati cu ce aveam mai gros si chititi ca ajungem pana acolo, stam 5 minute si plecam, am purces la drum. Cu catel, fireste (purcel nu avem inca... poate la anu' :) )

Ei... dar socoteala de acasa... am gasit o curte cu zapada imaculata si un soare ca in cea mai frumoasa zi de martie (martie e luna mea preferata).

Livada astepta cuminte zile mai calduroase
Insa un piersic plantat in toamna nu prea mai are rabdare si deja si-a aratat mugurii :)
Patrunjelul (cel cret, preferatul meu) traieste inca
Iar ceapa incearca si ea sa sperie iarna
Poate ca anul acesta vom avea alune...
Iar bujorii, clar, au furat startul
Trandafirii, dragii de ei, ne-au asteptat sa ne mai arate o floricica, pana au inghetat
Rocky s-a simtit in largul lui :)
Si-a gasit ce-a mai ramas dintr-o minge si ne-am jucat cu ea




L-a ajutat pe Stefan sa dea zapada de pe langa casa

Pana s-a suparat pe lopata si ar fi facut orice s-o faca tandari
A latrat la tot ce a miscat pe langa gard.
Stie inca tot rostul de acolo, stie toate intrarile si iesirile din curte in livada, in vie si in gradina, stie inca unde "sunt puii" si se uita uimit ca nu mai sunt... Clar nu a uitat nimic de acolo, cu toate ca multa lume ne spune "in doua saptamani se obisnuieste iar"...A alergat pana n-a mai putut, iar tot drumul inapoi a dormit.

Prina zi la tara anul asta a fost superba. Speram tot asa sa fie si celelalte :)

Un an minunat tuturor!






9 comentarii:

  1. Ce fericire :)
    Eu sunt sigura ca nu a uitat nimic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si noi credem la fel, ca inca isi aduce aminte tot ce e acolo...
      Fericirea a fost maxima :)

      Ștergere
  2. Deja incep sa iasa bujorii?!?!
    Cat despre Rocky, cred ca el s-a bucurat cel mai tare de escapada. Cainilor le place la nebunie sa se joace in zapada.
    Sa ai an asemeni zilei deschise mai sus Ana-Maria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, vezi, deja au inceput sa iasa bujosrii... Ghiocei, crocusi nu am vazut, pentru ca peste ei era zapada si nu am vrut sa "deranjez". Dar peste tufa aceasta (de-a dreptul imensa) de bujori se topise zapada si am vazut mugurii aceia rosiatici (care in primavara trecuta ii banuiam a fi patrunjel :) ).
      Si voi sa aveti un an numai cu zile insorite, luminate si linistite!

      Multumim!

      Ștergere
  3. ce fericire pe rocky!hai ca acusica te vei bucura de casuta ta !nu stiu cum o fi cind tre sa plece masina cu mamitica...hiiii!pupici,mirela

    RăspundețiȘtergere
  4. Inca de anil trecut dupa plecarea noastra cateva ore bune statea suparat... Acum, ca s-a obisnuit sa ne vada aproape zilnic... nu stiu cum o fi... Cat despre mine... deja de anul trecut plecam cu lacrimi in ochi... anul asta.... om vedea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce sa zic....stiu de pe acum ce vei simti....asta-i viata,din pacate nu putem sa face doar ce vrem in viata!pupici,mirela

      Ștergere
  5. Cainii se ataseaza foarte tare de stapani, mai putin de locuri. Cel putin asta am observat la mai toti cainii pe care i-am avut pana acum. Si au fost rase diferite. Rocky este un exemplar foarte frumos.... si destept!
    Sa va traiasca si sa va aduca bucurie si fericire completand familia frumoasa pe care o aveti!

    RăspundețiȘtergere
  6. :) frumos si destept, ca doar e al meu :)

    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere