marți, 30 iunie 2015

Acum ceva vreme

.... Vasi (http://magazinuldeacasa.com/?p=230) lansa o provocare.
Cum nu puteam lipsi tocmai eu, pentru care orice e in gradina e o provocare, m-am inscris, fireste. Dar cu ce sa ma inscriu? m-am gandit atunci. Cu ceva nu prea greu, ca sa n-o dau in bara... dar cu ceva nou... si am zis fasole mov, trisand putin, pentru ca fasole mai cultivasem eu... dar na, nu era mov.
Acestea fiind stabilite si avand 12 boabe de fasole mov, si nefiind timpul sa le plantez atunci, le-am pus bine, sa nu le ratacesc.
Si... ma rog... si de atunci le caut. Atat de bine le-am pus incat le-am mai gasit cand alta lume culege fasolea (le pusesem in geanta laptopului, pentru ca o am mereu cu mine, dar in care fac ordine o data la 6 luni :P ).
Ce mai tura-vura, duminica le-am gasit si de emotie le-am plantat fara sa le mai fac poze... sa fie experimentul experiment.
Asadar pe 28.06.2015 le-am plantat si astazi 30.06.2015 arata asa
Bine, doar asta arata asa, la restul nu se vede miscare, dar si-o planta daca o sa am, cred ca nu ma da Vasi afara din provocarea-experiment :)
Am sase astfel de paharute, in fiecare existant doua boabe de fasole. Nici macar nu stiu daca e pitica sau urcatoare (am citit acum pe net si unii au pitica, altii urcatoare... sper totusi mov sa fie...)

Urandu-mi succes, inchei aceasta postare mandra nevoie mare de mine.

8 comentarii:

  1. Eu am fasole mov pe arac ") Astept sa vad ce ai tu, poate este mai mov decat a mea si mai frumoasa :)))))))))))
    Succes si ma bucur ca nu ai renuntat la provocare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Musai trebuie sa fie frumoasa. La cat am cautat-o... :)

      Va urma :)

      Ștergere
  2. Ana-Maria, scuze, dar nu ma pot abtine: plantele (ex. rasaduri de rosii, de ardei, de varza, etc.) se planteaza, iar semintele (ex. mazare, morcovi, fasole, etc.) se seamana. Nu da drumul acestui comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am dat drumul la comentariu si va multumesc! Tot de la dumneavoastra am invatat ca buburuzele-s mamarute iar gargaritele sunt altceva :)
    Aveti dreptate, am semanat semintele.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes! Asteptam poze cu pastaile mov. :)
    Eu iti tin pumnii!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ioi ca mi-ai adus aminte, ma dus sa-mi transplantez lemongrass-ul :)

    RăspundețiȘtergere