duminică, 7 noiembrie 2021

Tara mea la scara mult mai mica :)

Recunostinta? E putin spus. Insa caut cuvantul potrivit de multa vreme si nu-l gasesc. Doar MULTUMESC, MULTUMESC, MULTUMESC pot sa spun.


"Tara mea" este tara mea si va fi mereu. 

Insa ne doream o curte mai aproape de Bucuresti, locul unde, deocamdata, este centrul activitatilor noastre...

Si-l avem!

(01.07.2021)


Si, cum a venit oarecum pe nepregatite, inca nu stim cand si cum vom reusi sa il ingadim, sa facem o casuta ... sa ne mutam acolo. Adica stim cum, cu ajutorul lui Dumnezeu, insa nu vrem sa fortam lucrurile pentru ca ne gandim ca Are o perioada destul de aglomerata acum...

Dar cum eu nici nu puteam sa stau asa, sa astept sa se intample lucruri, subtil, i-am inoculat sotului meu ideea ca e pacat sa pierdem timp, ca toamna aceasta poate insemna un an castigat, si sa plantam (macar) doi pomi, ca tocmai bine, cand ne vom muta acolo vor rodi... 

Si sotul meu s-a pus la mintea mea.

(27.10.2021)

                                      

(in ideea ca daca vom construi va trebui sa "ridicam" terenul, ne-am gandit noi la vreo 40cm, nu puteam planta pomi si apoi sa punem pamant peste... asa ca trebuiau facute aceste "ladite" la 40 cm inaltime. Frumos a fost cand am inceput sa caut pamant pentru a umple... explicam ce doresc sa fac si toata lumea, fara exceptie, mi-a spus "doamna, dumneavoastra incepeti lucrurile invers!". Asa ca nu am mai explicat, am negociat doar adusul pamantului si gata :) )

Si am plantat doi pomi, asa cum vorbisem si puzderie de bulbi de flori de primavara 😍 (si branduse de toamna)



Si pentru ca pamant mi-am luat 9 m cubi (nu stiu de ce, pentru ca noi calculasem ca ne trebuie 3m cubi 😁 ) a trebuit sa imi mai construiasca inca 4 

(05.11.2021)


Si a trebuit sa mai cumpar pomi, sa cumpar irisi, ca doar era pacat acum sa le las goale, nu... 😂


Nu stim ce va fi in viitor, dar un lucru e cert: sunt niste apusri minunate acolo

Multumesc! Multumesc! Multumesc!


 


2 comentarii:

  1. Mult succes, sa se prinda toate si sa va bucurati de ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoas! Apusul e superb! Ideile sunt fantastice! Abia astept sa vad continuarea. Spor sa aveti!

    RăspundețiȘtergere