miercuri, 25 februarie 2015

Ma fascineaza

... puterea (puterea, la propriu) unor seminte nu mai mari decat un varf de ac:
Aici am seminte de busuioc (rosu). Cine a plantat stie cat sunt de mici semintele. Ei, sa ridice ele pamantul atunci cand rasar... sa aiba atata putere... sa-si doreasca atat de mult sa se faca busuioc mare, mirositor si cu frunza rosie...

Si aici, frumusetile astea, sunt viitoare gulii mov.

Au rasarit aproape toate si mi se par atat de multe...
Mai am de plantat si gulii normale, verzi. Iar toate trebuiesc transplantate :)

PS: si busuiocul si guliile au fost puse pe 22 februarie. (am mai pus cimbru, care da mici semne de viata si telina si patrunjel cret, care inca tac)

4 comentarii:

  1. Buna dimineata. Este un adevarat miracol ceea ce se intampla cu semintele in momentul germinarii, transformarile si energia ce se descatuseaza cand gasesc conditiile prielnice dezvoltarii, un microunivers care conspira pentru actul creatiei. Arata bine rasadurile, poate putin prea multe pentru recipientii folositi. O zi frumoasa plina de spor in tot ce faceti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate rasadurile (sper) eu vor fi transplantate. Mi-am cumparat tavite din acelea... stit dumneavoastra si sper sa ma invrednicesc.
      Ce am pozat aici au iesit, intr-adevar, aproape toate semintele puse. Mai am busuioc de buzau, care a iesit putin (deci acolo e spatiu)... Nu stiam la ce sa ma astept si de aceea am procedat asa.

      Spor si dumneavoastra!

      Ștergere
  2. Ei, deci sa inteleg ca tu pui la incoltit, apoi transplantez ce rasare sa faci rasadurile si apoi le plantezi in gradina definitiv?
    Eu tot nu m-am apucat de rasaduri, inca le aman si urmaresc vecinii sa vad cand se apuca ei de acesta activitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa mi-am propus anul acesta. Sper sa si reusesc.
      Oricum, anul trecut craitele, busuiocul si mai ales vinetele au ramas in casoletele/paharele in care fusesera puse initial. Si sa stii ca nu au suferit prea tare cand le-am mutat in gradina (cu radacina nuda...).
      Dar daca anul acesta nu mai e primul, nu mai am scuza si vreau cele mai frumoase rasaduri :)

      Ștergere