sâmbătă, 15 februarie 2014

Craita

Nu as putea sa fac un clasament cu florile pe care le plac cel mai mult... Primavara iubesc ciubotica-cucului, lalelele, brandusele, ador narcisele, dar si mai mult ghioceii. Iar dintre toti ghioceii, unii sunt dragostea vietii mele primavara. Apoi vara... doamne, vara... Cum as putea sa le clasific? Toate, dar absolut toate ma fac sa fiu fericita ca pot sa le vad. Insa... pentru ce mereu exista un insa, clematitele cred ca ar trebui sa existe in fiecare gradina. Si craitele. Craitele mi-s atat de dragi... Si de cand am citit ca se impaca foarte bine cu gradina de legume si ca atrag gargaritele, care gargarite fac bine rosiilor, m-am hotarat sa am multe craite in gradina. pentru ca vreau multe gargarite :) .
Si am facut planul: langa fiecare rosie voi pune un busuioc, un conduras si doua craite. Acum vad eu daca o sa mai am loc si de rosii, dar busuiocul, condurasul si craitele au locul rezervat :) .
Si craite am cumparat asa:
Ma ingrozeste gandul ca vreau sa fac si rasaduri de craite...

In alta ordine de idei, azi au rasarit doua deminte de vinete puse in pamant pr 05.02.2014.


2 comentarii:

  1. Ai toate "defectele" incepatorului, care vrea sa puna cat mai multe deodata. ma recunosc integral. Eu sunt la al patrulea an si am invatat sa ma mai temperez. Oricum, la mine in gradina craitele sunt mancate de vrabii. Degeaba ma chinui cu ele (si mie-mi plac), ca tot vin nesimtitele alea de vrabii si mi le toaca pe toate...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Da, stiu ca prezint toate "simptomele" incepatorului, pentru ca am citit muuuulte bloguri, de la prima postare.
    De fapt, blogurile voastre mi-au dat speranta.

    RăspundețiȘtergere