duminică, 16 februarie 2014

Izbanda

Gata! Se poate numi ca am inceput lucrul in gradina cu legume!
Prima izbanda? Mi-au rasarit 2 (doua!!!) seminte de vinete. Deja nu mai conteaza ca sunt doua cam din optzeci. Conteaza ca am doua plante de vinete, care, cu siguranta, sunt cele mai iubite vinete pe care le-am avut eu pana acum (cu siguranta, pentru ca nu am mai avut altele :)) ).
Acum nu stiu daca asa o fi moda le vinete, sa creasca "ondulat". Sau, daca vinetele mele vor avea tulpina creata. Sau ca isi fac cate un nodulet sa stie pana unde au crescut in fiecare zi. Sau sa stiu eu pana unde au crescut in fiecare zi.

Sau poate au vrut sa imi atraga atentia. Cert e ca-s vorbite intre ele. Ceea ce mi se pare si normal, fiind colege de caserola si fiind si acelas soi.
Acum caserola aceea o s-o tin descoperita. Si peste o zi-doua o s-o scot pe balcon.
Chiar daca voi avea doar doua vinete, sa privim partea frumoasa: voi avea mai mult timp pentru ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu