sâmbătă, 14 martie 2015

V-am spus

... ieri ca a fost ziua mea.
Ei... astazi au venit la mine Mama si Stefan :)
Presimteam eu ceva si de dimineata ii asteptam.
Mama mi-a adus tort
Am fost foarte incantat, pentru ca Mama imi aduce mereu chestii bune, nu mancare...
... pana mi-am dat seama ca este totusi mancare...
Am gustat, putin, pentru ca a insistat Bai
Au... poza asta nu trebuia sa v-o arat... dar daca totusi v-am aratat-o va spun sincer: eu asa mananc. Daca nu-mi da cineva in gura, eu nu bag botul in castron, pentru ca ma murdaresc... dar daca tot m-am dat de gol, sa va spun strategia mea: Bunica imi da mancare, mananc putin, ea scoate altceva, mananc si din aia putin si apoi imi da os. Ori eu asta astept! Asa am facut si azi: nu am mancat tortul si drept recompensa am primit os :)

(aici o maraiam pe Mama, asa, putin, pentru ca ma gandeam ca iar vrea sa ma iubeasca si eu nu terminasem osul).
A... si daca va intrebati ce s-a intamplat cu tortul meu, va spun eu: l-a mancat Max. Max e un catatel cam cat capul meu de mare si mananca tot ce nu mananc eu. Nu stiu ce are de nu creste, ca la cat mananca ar fi trebuit sa fie cat un cal de mare.

Dupa ce am terminat cu mancatul (in fiecare zi imi dau astia sa mananc... nu stiu de ce, dar ei insista) m-am apucat sa-i arat mamei ce-am invatat in ultima saptamana. Asa ca am bagat gainile la locul lor si le-am scos pana am ametit si eu si ele


Una a incercat sa se ascunda, dar am dibuit-o :)

Si, stiind cat tine Mama la curtea aceea, si vrand sa-i demonstrez ca eu o apar bine, ca sa stea linistita, am alergat si am latrat la tot ce-a miscat pe cele patru laturi ale gardului. Eram cand la poarta, cand in livada, cand in vie, cand la gaini. Si am reusit si m-am taiat la o labuta. Daca as fi stiut ca se va supara Mama, as fi fost mai atent, dar.. .Pe mine nu ma doare, nu am plans, nu am schiopatat, numai ca mi-a curs sange si Mama si Bunica s-au speriat foarte tare.

Si apoi am mers pana la George. Nu v-am spus: George are o puiuta de ciobanesc belgian. O cheama Maia si abia are 2 luni.
Si ne jucam tare frumos









Si a venit seara... Mama mi-a spus sa o astept, ca o sa mai vina, si eu am inteles. N-am mai plans (asa tare, ca alta data) si i-am spus sa stea linistita ca am eu grija de tot ce e acolo.

6 comentarii:

  1. no comment!pupici,mirela

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, ce tort frumos ai putut sa-i faci! Arata atat de bine incat imi vine mie sa manac. :) Mi-a placut si povestea!
    La multi ani, inca odata, pentru Rocky! Vad ca este foarte curtat de fete frumoase din rase si varste diferite. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Mi-e teama sa nu se aplice vorba lui Creanga:
      "dragi ti-s fetele?
      dragi.
      Dar tu lor?
      Si ele mie"
      :)

      Pentru la anu' cred ca fac tort pentru noi... ca el nu apreciaza :)
      Multumim pentru vizita.

      Ștergere
  3. Multumesc Myky.
    Si pentru urare, dar si pentru vizita.

    PS: mi-e tare, tare dor de tine...

    RăspundețiȘtergere